Saturday, April 9, 2011

mencari ketenangan

Kadang kala..ketenangan itu sukar ditafsirkan..ada yang tenang melihat pantai, ada yang tenang semasa melepak bersama kawan..ader yang tenang melihat orang tersayang, ader yang tenang dengan menyanyi..ader yang tenang melalui merokok..

Dan aku..aku tenang melihat insan yang aku sayang..aku tenang melihat hero ku..aku tenang melihat puteri ku..ya, melihat mereka segala kekusutan hilang.mereka lah pengubat, mereka lah segalanya...dan aku bersyukur kerana Allah menganugerahkan mereka disaat aku berjauhan dari ibu dan adik2 ku yang lain..mereaka lah teman aku..aku bersyukur pada mu.. dan aku berusaha memberikan yang terbaik buat mereka..dan buat keluargaku..







aku sayang kamu bedua...kau adalah jantung ku..kau adalah darah ku..KAU begitu SEMPURNA..


http://www.rm20segera.com/?r=surianim
 
 
LUV,
suriani

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...