Wednesday, March 23, 2011

Ku mahu Dicintai Lagi



Aku mahu dicintai lagi..dan lagi dan lagi..aku berharap cinta itu sentiasa mekar untuk ku..sentiasa harum menyinari hari2 ku..membuat ku tersenyum sepanjang masa..boleh kah kamu melakukan nya..sudikah kamu menjadi cinta ku lagi..

Kenangan lalu sentiasa di dalam ingatan ku..dimana kita bertemu untuk kali pertama di...ah bila difikirkan..ia sungguh lucu..

Aku harap kamu masih ingat tempat dating kita yang pertama..dimana kita jalinkan cinta itu..mengambil gambar..bergelak ketawa..masihkah kau ingat semua itu..

Kita melihat tugu itu, ya..tugu negara..sempena bulan kemerdekaan dan itu lah tempat dating kita yang pertama..

                                

dan kita mengukir nama di sebuah taman..taman komenwel..dan berlaku sesuatu yang aku tak sangka sewaktu kita di situ..aku teringin nak melawat taman itu lagi..melihat pokok yang ader ukiran nama kita..

Macam mana kita bermula? kau hadir di saat aku perlukan teman untuk mengubati hati yang luka..ya..luka oleh seorang lelaki yang menghancurkan cinta ku yang tulus..dia cinta pertama aku tapi kamu cinta aku yang terakhir..kamu yang memberi kan semangat dan kata2 perangsang..di saat aku di ambang kekecewaan yang terlampau..dek penangan masalah keluarga dan ditinggalkan si dia disaat aku perlukan seseorg untuk memberi aku kekuatan..kamu lah insan yang hadir memberi aku nafas baru,..memberi aku cahaya..hingga ke hari ini..dan aku harap..cinta ini terus mekar di hati aku ...

 luv, suriani....








2 comments:

Anonymous said...

aku kah itu..??

nor said...

siapa kh kamu?

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...