Wednesday, March 9, 2011

the amazing of mamafiza

Hari ni nak cerita hal blog ni..memang saya kagum giler baca blog and detail dia..how amazing she are..umur sama saya...anak 4 tapi blh bg full BF samapi 30 bln..saya cam...rrrrr..ternganga jap...ini link blog

http://mamafiza.com/

dengan anak2 yang comel and bijak.. tengok comel kan..mama fiza,..i copy gambar si comel ni..jangan marah eh

macamana saya jumpa blog ni..saya search swimming class..then tgk blog mama fiza..siap ader jual resipi si cilik..wah sungguh hebat mamfiza ni..dan dia memartabatkan bahasa melayu..



ha jom reramai beli..saya nak tengok juga aper buku..mamfiza ader preview buku ni tak? nak tgk sikit contoh masakan..if ok, saya nak tempah buku ni..

nak kenal mama fiza..jom terjah blog mamafiza ni..mama yang sangat AMAZING..


mamafiza

3 comments:

nur.sa said...

last month, kalau tak silap dia dan anak2 masuk paper. :) kagum! ank kecik2 comel2 kan.

dan ni blog yang si nibu still berusaha nak bg anak dia full BF even skang dia tgh kursus DPA berbulan2. banyak info pasal BF dalam tu. istilah2 bagai..

cinta-mummy.blogspot.com

Gieyana said...

muda lagi..but da ada anak 4 kan..sy br srg..:D

Anonymous said...

ya betul tu..mamafiza ni umur sama kita sa ..lahir tahun sama..muda..look younger bak kata gieyana..nk terjah blog cinta mummy plak lah..

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...