.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Tuesday, March 22, 2011

Iphone 4 free ni wei..

From today onwards, my life is going to change. I no longer need to depend on SMS, let alone MMS. Why you ask? Because I can now be a proud owner of an iPhone4! Thank you, #DiGiiPhone4



wa la wei..hahaha ayat..wallawei..teringat masa aku g dengar mlm dulu...kaw2 kena basuh dek yg nak promote tu...nasib baik tak join...hah..baik join ni..tak der modal..untung2 dapat Iphone4 free..tul dak..sekarang banyak cara nak dapat benda free asal kita rajin..RAJIN..bukan setakat bercakap ajer..tapi usaha tak dop...ingat, kita kena berusaha untuk buat yang terbaik..kalau bukan untuk kita pun, utk org yang kita sayang lor..betul dop?

tapi kawan aku pernah cakap dulu..kita ibarat lilin, membakar diri untuk terangi orang lain..tapi jangan hangus sudah... kalau jadi lilin..mati lah kita akhirnya...hahahaha..mati itu lagi aman kot..entah lah..mengarut plak aku ni..mentang2 lah ujan..

No comments: