.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Sunday, March 13, 2011

Kenduri Ct Zuhairah

Hari ni g kenduri Zu..jauh jugak umah dia..macam jalan nak balik kampung aku dah..masa sampai, aku jumpa mama wafiy, dan si kecik wafiy..si kecik ni comel..semangat badan..suka pegang dia..pastu tak nangis lak tu, ngantuk pun tak meragam..bagus kan..kalau budak cam ni, memang senang lah nak bawak g jalan2...

Zu punya kawin, baju mak ai..merah..tapi serius baju tu cantik..lawa sangat, matching ngan pelamin putih tu..zu pun putih..


INi Zu dan Din
  ni kita orang..geng upm..
tu cik ross intai zu

ni princess eryna...

2 comments:

siti_Zueirah said...

terima kasih sue..wah lawa gak gmbr nie..aku suka gmbr berdiri dr tepi tu sebab nmpk veil tu keseluruhan...

fitt1 said...

ehh... perasan x budak 2 org yg kt blkg pengantin 2...rapat lg...mcm amek pic die org ber2 jek plak...huhu