.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Wednesday, March 9, 2011

Skim Rumah Pertama

Best kan bila dengar..aper tak nya..100% pinjaman dapat..tapi aku tak layak..benci lah..memang cita2 nk beli umah tahun ni..nak sangat2..sampai bila aku nak duk umah flat cam tu..nak cat pun tak der orang nak layan..aper tah lagi nak deco2 ni..mmmm..reason, rumah orang..

http://www.bharian.com.my/articles/25bankbiayagolonganmudabelirumah/Article

Oh kenapa kah ader syarat pendapatan plak ni..patutnya tak payah..eeeiii...

Nampak nyer..terpaksa lah usaha kumpul deposit..klu umah 200ribu, dah 20 ribu deposit..huhuhu..terberak lah nak kumpul..agak2 tua baru leh dapat..mana nak saving hari tua lagi..anak nak belajar lagi..nak menghadapi harga barang makin naik lagi...ooooo selagi bernama manusia ni, kena lah cari duit utk hidup..sedangkan pak cik kutip sampah boleh hidup..umah flat pun flat lah..selagi boleh bayar sewa ok r tu..

Tapi..akan tetap aku usahakan nak beli rumah..ye..usaha kan..at least aku ader asset sendiri..

1 comment:

TnZ said...

kumpul 8-9 ribu dh leh beli apartment 2nd