.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Monday, June 6, 2011

Annivesary Kahwin saya Hari Ini...

Wah ini anniversary saya...apa saya mahu..apa saya mahu..saya memang mahu tapi tak der orang tanya pun nak apa..sedih..uwaaaa.........

kalau boleh saya mahu ini sahaja...


Tak pun..ini..


atau Purse..sebab dah tak cantik saya punyer purse...

Kalau suami saya baca bagus lah..Harap Maklum yer...

p/s : tengok tu blog saya cakap apa...
Wish me




2 comments:

nur.sa said...

happy anniversary suria :)
moga korang kekal bahagia sampai ke syurga..

Anonymous said...

Tq sa....
Kejap jer dah tiga tahun...huhuhuhu


--sue