.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Tuesday, June 7, 2011

My simple life as Mummy

Life as mummy..so simple...but a bit complicated..hahaha..not so simple leh...complicated jugak..cabaran dalam menjaga anak yang semakin membesar..yang perlukan perhatian lebih..manja...dan yang paling menyedihkan..masa dia terluang bersama pengasuh lagi banyak dari aku...uwaa....tak suka....

perkara baru yang dia buat mesti pengasuh dia tahu dulu..hancur hati ku...(ayat sedih sikit)....


Kan best kalau office ni aku leh bawak eryna hari2..leh aku tengok apa yang dia buat..tak pun, aku kerja dari rumah..atau aku duduk ajer rumah..housewife...nak cr duit lebih,,aku wat tuisyen ker..hihihi..best gak kan idea aku...tapi boleh kah? Mesti Boleh punya...semua mampu berubah dan boleh bila mula berusaha....buka hanya sebut berusaha....

**
*
*
*
*
*disaat waktu terhenti..Kosong..*
kome sambung r sendiri

1 comment:

ct N honey said...

mmg sedih kalau anak manja dgn orang lain,dulu saya bagi kat nenek dia jaga,tapi alhamdulillah semua benda baik nenek ajar, hinggalah sampai kebesar dia amalkan.
Datuk dan nenek pengasuh pilihan terakhir