Thursday, June 23, 2011

Susu Anmum..Harga naik emncacak, alasan?

Mmmm sekarang harga susu naik giler nyer..dulu selalu aku beli rm62.99, sekarang harga rm72.99, tu pun kedai kata offer...klu ikut NP Anmum..rm79.90...


Bila di baca kat website Anmum dan kertas promosi kat kedai, katanya sebab New Formula..

Apa formula yang New tu?

The new CONCENTRATED Formulation is the only growing up milk powder in the market with:
•Absolutely NO ADDED SUGARS

•100% more DHA*

•Advanced brain nutrients like Gangliosides to maximise brain cell connections

•A great tasting formulation

•A concentrated formulation for longer lasting usage

Tapi sebagai seorang ibu untuk anak yang cerewet...ada anak saya kisah itu? bila kuantiti susu kurang, of course dia rasa lain...rasa cair...last2 tak nak minum, membazir aja.. unless kita guna sukatan sudu lama...baru dia minum..

Ni wat aku nak marah.. Harga naik ikut suka ajer...Pendapatan kitaorang tak pernah naik ikut suka ok..

Ni wat aku nak tulis surat layang kat Anmum ni...



8 comments:

najwa lover =) said...

salam usu,
test la susu bio-lac dari era edar. . .
elok tau susu tu~
=)

hamzah ian said...

guna la susu badan.. jimat. hehe

Unknown said...

anak kakyong guna susu murah jer lepas umur dah 2 tahun ++, kalo anak belum cecah 2 tahun ni.. brsabor jer lah.. :))

kena lah bg susu time anak nak menyusu jer.. usah mbazir dok buat susu tp anak tak nak minum..


Terima kasih MZ @ Mama Zharfan
Simple giveaway Kakyong HY Ibu 3A
Gendang Silat Patani–Batu Kurau

Unknown said...

dah klik HB 1 :)

SueZ said...

najwa : bgs eh..plan nak tukar jugak bila umur dah 2 tahun nanti..setakat ni , kena sabar dulu lah..bak kata kak yong...

SueZ said...

kak yong: nampak gaya camtu lah..kena bersabar ajer lah.makin kuat minum susu sekarang.. malam dan hujung minggu susu badan.. klu hari2 susu formula, mahu botak mak dia..hahaha... tapi tulah, pengorbanan besarkan anak.. tq kli hb saya..hihihi

SueZ said...

hamzah ian : dulu 100%, pastu bila join company baru, bz jadi kurang susu sbb tak sempat nk pam.. sekarang, dh join company br yg tak berapa bz..susu lah tak produktif... tp stll leh bg lah waktu malam dan hujung minggu

Yana said...

Sue, maaf interrupt, susu anmum memang mahal tapi saya mempercayai kebaikannya..cuma anak saya bulan pertama jer ambil sekarang die nak BF jerr..syukur lah..tapi kalu awak nak harga susu murah bleh PM saya or call saya yer...Marlianatopit@yahoo.com / 0192998564

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...