Monday, June 13, 2011

Hazama Juara AF9..Kautim..!!!!! aku suka..!!!!

Yeah..Yes  Yes....aku memang harap giler dia menang.....aku suka...aku memang suka hazama.. and aku pun suka fina..tak per fina..You tetap the best...

Hazama.. even orang kata ko dah artis.. disini kamu tetap pelajar dan tetap JUARA AF9...

Chaiyok..... Be the best and ingat dimana kamu berdiri... aku suka sebab hazama seorang yang jujur dan bersungguh sungguh untuk mejadi juara dan menimba ilmu...


1- Hazama
2- Lena
3-Fina
4-Azri

Akademi Fantasia 9 the Best.. HAZAMA ...Juara AF9

1 comment:

Unknown said...

singgah sini setelah agak lama tak jenjalan tgk rumah kenkawan.. tuan rumah sihat ke.. ;)

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...