Sunday, June 5, 2011

Orang balik KAMPUNG..Aku????

Wah..sekarang musim cuti sekolah..ramai yang balik KAMPUNG....best kan..tapi apakan daya..aku tak boleh balik..huhuhu..sebab aku bukan cikgu dan kat office hanya aku satu2nya staff yang ada...uwa.....nak nangis....mak aku pun suh aku balik...tapi itu lah...Mak, K.Long doa dari jauh semoga mak sihat sokmo deh...

Jadi..apa aktiviti aku ??? macam biasa lah..layan si kecik yang chomelll itu.. Mmmm hari ni plannya nak pergi cari kain buat baju Raya..tapi oleh kerana kesibukan mr husband and nak keluar susah..so aku tunggu lah Mrr Husband balik... so, apa lagi, sampai ajer aku terus cakap... Jom bawak Eryna  mandi kolam kat KLCC? 

Eryna..mmm dengar aku explain nak g jalan..ooo suka....bukan main lagi...sampai kat kolam..aduh..mandi sakan..suka dia..dah lama tak datang kat kolam ni actually...Eryna badan dah BIRU tapi tak mau..dukung pun mengelepar..aduh..best sangat lah tu..nangis uishh....kuat..sampai orang sekeliling tengok...nasib aku ni pandai pujuk..hihihi..cakap kat dia, kita main kat taman..mula2 tak makan. pastu aku cakap nanti mak cik tu nak letak fish dalam air..terus senyap.. then bawak p main gelongsor and panjat2 sekejap..then teruskan perjalanan balik..

Oppss : nak upload gambar maklum lah..berukband ni tak laju disini...hihihi

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...