Wednesday, June 29, 2011

kenapa saya suka Cik Lebah ni?

Kenapa saya suka cik lebah nyer Blog?

Sebab Cik lebah ni mesti wat bising dulu dari orang lain tentang issue2 best....


Meamang sesuai sangat ngan nama lebah.. SIAPA LEBAH? ni dia lebah itu

l
l
l
V



Aku hari2 baca belog dia..even tak komen..yer lah, kadang2 aku sign in blog, kadang2 pakai terjah ajer..asal ku tahu apa gossip terbaru....

P/s : tetiba teringat kejadian masa sekolah rendah,...kena gigit TEBUAN , sepupu cik cik lebah masa pergi mengorat dekat Bukit kg Surau Haji Daud..besoknya kena Batang Penyapu atas kepala dari cikgu disiplin..sebab pergi mengorat dan tak pergi latihan bola jaring..eeeiiii....ngeri ingat, sakit kena sengat tebuan tak hilang, kena batang penyapu plak..

2 comments:

ct N honey said...

alahai..terharunya ada yg sudi promote blog cik lebah...terima kasihlah kerana sudi selalu hinggap, ini yg buat bersemangat nak buat entry best2 ni...bolehlah share sama2kan....tq....
kalau nak tahu sebenarnya belakang rumah cik lebah ni ada sarang lebah.rasanya dah setahun bertapa kat sana...sayang agaknya dia nak tinggalkan ratu lebahnya..he..he.he..

SueZ said...

hahaha..patut lah sesuai jadi ratu lebah..saya memang suka baca entry awak..cuma bab nak mengomen tu, klu ada log in, komen..klu tak sempat..baca aja..hihihi...nice to know u dear

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...