.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, June 9, 2011

Roti Gardenia 60sen jadik 70sen!!!!!



Kenal roti Ini? Sekarang harga dia dah naik..aku baru tahu..tu pun sebab anak aku nak makan roti....

Dulu zaman aku sekolah.. 50 sen ajer tau..zaman aku belajar kat Universiti, naik 60sen .... lani aku jadi Ibu anak satu naik 70sen...Haiyaa.... macamana nak buat keluarga berpendapatan tinggi ni.... mungkin akan datang bila aku ada anak 2.. naik 80sen... entah 2 bila aku jadi nenek, roti ni dah 2 hinggit satu... rela ku tak makan roti...  tapi mampu kah?

Aduh....

2 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

dah mahal yer... kalo nak buat sendiri pun harga tepung dah naik..

ct N honey said...

anak saya kalau boleh nak makan tiap2 hari roti ni...kalau dah naik kena fikir byk kali juga nak belikan tiap2 hari