.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Sunday, June 26, 2011

Bluwekkkkk!!!!!

Ni lah tabiat budak Eryna ni sekarang..marah sikit...bluwekkkk... tegur sikit ... bluwekkkk.. lag satu, suka cakap kita "BUK" maknanya, penyibuk lah..jangan kacau dia tengah main... BIJAK kalau ayat2 cam ni
Ish..benda macam ni,cepat ajer mulut boleh cakap... kalau ajar cakap lain..mmmm tunggu lama pun lum tentu mahu cakap... lagi satu tabiat sekarang, tangan cepat ajer cubit orang...aish...klu tak sakit tak per..ni sakit tahap cikgu disiplin...
Tetiba teringat kat cikgu disiplin zaman sekolah...ouchhhh...sepit ketam klu singgah kat perut...mahu ajer ku jerit sampai gegar bangunan sekolah... mmm apa mahu buat, budak malas cam ni r...
Menjadi Ibu banyak pengalaman yang aku tahu dan dapat... dan kita akan sedar, kenapa mak kita selalu larang kita itu dan ini masa kecik..sebab MAK sayangkan KITA... MAK, KAK LONG PUN SAYANG MAK.
Sama cam kita sayang anak kita dengan berkata.. ADIK, macam tu tak bagus..macam ni baru bagus..dan kaedah saya, selalu puji untuk memotivasikan si KECIK ni ...

No comments: