Thursday, June 16, 2011

Lelaki X maintain !!!!!

Ramai yang masih bujang trang2 tu duk verangan yang kekasih dia a.k.a bakal suami lah tu akan sama perangai macam sekarang.. oppsss sorry lah tu say, hanya beberapa kerat ajer lelaki yang berjaya maintain sama k.... ada orang yang duk berangan tu, tolong lah sedar... masa kome duk bercintan cintun.. menseret sana sini , takkan sama lepas kahwin.. akan ader nyer sikit lari dia nyer tayar.. tak caya tunggu r.. setahun maintain lagi.. lepas tu depa tengok r.. kalau kena yang kaki main game..mmm  alamak r.. lain r kalau kome pun kaki game...

Aku tak tahu lah nape aku nak tulis ni.. mungkin aku meluat kot tengok pasangan itu..  nak kata aku dan suami dan tak sama cam masa cintun, xder maknanya .... kihkihkih ... kami still sama ... ada ubah sikit ajer lah sejak bermenjak ada anak ni..

masa cintun 2 merajuk boyprend pujuk , kome tengok lah apa laki kome lepas kawin .. pujuk pun lambat nyer.. banyak sangat aku tengok zaman sekarang ni..
zaman cintun , sms tak putus.. korang tengok lps kawin.. kredit rm 10 bukan untuk bini saja ....dulu rm10 habis ker awek jer...lani kredit rm10 , 20sen jer msg bini...
bercintun ..ooo maik aiiii , ada declare tarikh ooo .. ulang tahun hubungan..mmm yer lah tu nok g celebrate kalah orang kawin...

maaf lah kalu ada yang rajin baca pastu terasa sebab aku cuma mahu perempuan a.k.a gadis2 cantik SADAR AJA...yang lelaki itu BERUBAH ok...

pesanan : BELAJAR LAH JADI KUAT CEMBURU dari memburu yang tak pasti dapat tak jawapan...

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...