.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Wednesday, June 15, 2011

Tetiba rindu zaman remaja...korang???

MMm rindu nya zaman kanak2 ribena dulu...waaa best nya kalau dapat ulang tayang kan.. tapi maklum r, zaman dulu mana ader video cam..tak mampu nak beli..huhuhu... masa kecik, balik jer sekolah..makan2 g mengaji..ha..bab balik mengaji paling best..g rumah kawan atau kawan mari rumah kita..main memang tak ingat dunia... memang besh.. ada main galah panjang, main game, main masak2, main kahwin2, main tang nusuk... main getah, main tang kejar, main bola tengah.. apa lagi..ha main tang selipar... ooo rindunyer... bestnya leh ulang balik..zaman sekarang, budak2 dah tak tahu semua mainan ni..adik2 aku yg kecik pun tak tahu..yang dia tahu layan cd...mmm apa lah, tak best langsung... antara kawan aku masa tu..zainun, surina, dilla, ida, asro salan, dik ang, jo, nisa, mok cek..ramai lagi r..ni kwan kg,..kawan sekolah rama lagi.. macam sahidah, syidah, meni, duan, amir, ju, zuka,noni, safawati, mek dah, azlina, ramai lagi r...byk sgt, tak leh nk kira.. hok aku sebut kira rapat jugak lah...

nak tulis bahasa ganu pulop lah:-

lps koloh rendah, kita g sekolah menengah, masuk sekolah menegah..mecherd sikit lah..hihihi koloh puan blaka pulok tu... kawan baik aku sa, syarina ngan nani masa tingkatan 5... masa tingkatan 1-3 baik ngan tuan nor aidah , aisyah nadrah, hasnida, mmg best r... ingat jugak masa g sekolah naik motor ngan meni... rindu wase ang nak naik motor ngan meni lagi...meni bawak aku, shidah bwk sahidah, mek na bawak zunaidah m.ami..hihihi...suka2... yang penting, kenangan tu tak akan lupa....hahahha..sukanya...RINDU NYA....

tapi mana zalina sekarang?!!!!

Lagu untuk kawan2 lama aku..

5 comments:

ct N honey said...

saya kalau teringat zaman muda terutama alam persekolahan, terubat sikit kalau tgk hubby, sbb kita orang kenal masa sekolah lagi,dan satu kelas pula...

Anonymous said...

waou....kawin ngan rakan sekolah...best nya... panjang zaman percintaan kan..hihihi....

kalau ikutkan, rindu sangat zaman remaja

-suez-

NaimYmanI said...

nama tuan nor aida 2 agak familiar rasanya...batch bila nie? ttba wat jejak kasih lok sini...

Tuan Nor Aidah said...

su..kite pn rindu - sgt2..macam2 kite wat kn..best2....bangga woo su letok name kite dlm blog..hehheee........

Anonymous said...

aidah...memang dah..igt g geng kita masa tingkatan 1-3..huhuhu best giler..

naim : mmg lah, cik aidah hok comel ni ha..


fr,
suezdairy,