.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Friday, May 6, 2011

Pencuri Tabung..pukul 1 Pagi

Semalam..layan Merong Mahawangsa sorang2..maklumlah anak dah tido..abgku pulak Tv yang tengok dia, last2 masuk balik sambung tido.... Aku pun apa lagi..layan lah sorang2 sambil terngadah2 telinga...maklumlah..bahasa bangku giler...bahasa asal..ooo sangat susah nak faham dan dengar.... ooo sastera gitu..last aku belajar sastera, tingkatan 5 dulu tu pun sebab zaman aku dia mula di perkenalkan..ooo tajuk jangan tanya, dah lama tinggal sekolah..hahaha...

Habis Merong, aku tak leh tido, jam dah dekat kul 1pagi..jadi aku p cuci pinggan mangkuk, kemas2 dapur, kemas rumah..dah penat..nak tido..ingat tak solat isyak lagi..mmm solat dulu...lepas solat aku baring..tapi mata tak boleh lelap jugak... aku pun kemas2 area TV..angkat tabung duit syiling Eryna (Anakku)..ooo dah berat... Jadi aku pun apa lagi..Jom korek dan kira..

Buka ajer lubang..oooo betul2 dah penuh, nak keluarkan punya lah susah... pelan2 aku korek..duk syok2 korek..abgku keluar..dengan muka ..ooo tak leh nak gambarkan muka dia..opss sorry..

"hney wat gapeer tu?" .... opppsss terkejut aku... aku senyum..ooo korek tabung , nak kira berapa dah duit... Laki aku ingat pencuri..maklum lah duk bunyi tabung kena korek pagi2...aku plak, terkujat laki aku tegur tetiba...kih kih kih...nasib baik tak kena pukul..hahaha... tu lah, nak korek bukak lampu..jangan lah dalam gelap...hahaha nasib aku tak dipukul..

    tabung aku beli utk eryna..cam ni lah..beli kat KFC dulu..

No comments: