.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Tuesday, May 10, 2011

Aku disahkan Sakit Barah Otak

Hari ni aku sakit kepala giler, sambungan sakit kepala semalam....tak tahu lah kenapa aku sakit kepala akhir2 ni..kerap giler sakit kepala...ada barah kah aku...aku tak leh bayang kan..kalau aku ada barah otak..bayangkan..

Aku meamng dah tak boleh tahan lagi, walaupun dipicit sakit ini tak juga hilang..tidur pun tetap sama..suami ku picit dan urut pun tetap sama..makan ubat tetap sakit..argghhh aku memang sakit ..sakit sebelah kanan...aku tidur dengan tangisan..tangisan kerana sakit ku tetap datang..aku tak sedar waktu mana aku terlelap...

Tetiba sakitku datang lagi..kali ni lagi kuat..aku tak mampu tahan lagi, picit dan letak minyak cap kapak pun tak jadi.. lalu aku hantuk kepala kat dinding dengan harapan boleh hilang..Ya hilang sekejap, tapi sakit itu datang lagi...aku terus hantuk kepala kat dinding sampai berdarah,,,tetiba pandangan ku gelap sewaktu aku rasa ada cecair yang mengalir di kepala ku...arrr darah...

"Hney, bangun, hney bangun..hney jangan wat abg cam gini..." aku tersedar..aku kat katil putih..kenapa tak katil pink..? melihat aku yang cam blur2 laki aku cakap..aku kat PPUM..aku pengsan sebab kepala luka sebab hantuk kuat sangat...oooo...aku tanya, mana eryna..Eryna kat umah Kak Azian..oo lega aku, ye lah tak der orang nak tlg tgk kat rumah, htr kat pengasuh ajerlah...pastu aku tengok suami ku menangis...aku tanya kenapa..suami ku cakap..tak der, suka tengok hney dah bangun..ooo ok..pastu aku tanya, bila aku leh keluar, suami ku cakap mungkin lambat...kenapa..? akhirnya suamiku berterus terang..hney ada Barah..Barah otak...rasa cam sedebuk buah durian jatuh atas kepala...Ya Allah ..dugaan apakah ini...Ya Allah aku terima...Aku terima Ujian mu ini..mungkin terlalu banyak dosaku pada mu...air mata ku jatuh dan pandangan ku kabur..terus gelap..

"ma...ma....ma...." ...aku dengar Eryna panggil aku..ma...ma...tangisan eryna makin kuat, aku tersedar..lantas aku peluk anakku itu, mummy akan tinggalkan kamu anakku..aku menangis..Eryna terus menepuk aku..ma..ma..ma...sambil tepuk lagi, kali ni kat tetek plak..nk susu nak aku ni, aku cakap..minum lah nak selagi mummy mu ini bernafas..semoga mummy sentiasa dalam ingatan mu anak ku..terasa sedikit hampa sebab baru satu zuriat tapi bersyukur, at least ada eryna penyambung zuriatku....lantas aku buka mata dan tengok dia..aku buka baju untuk menuyusukan eryna...tetiba aku pelik..

Aik..aku kat rumah ajer..atas tilam aku sendiri..Bukan katil putih..Ya Allah aku mimpi...Syukur ia cuma mimpi..aku cam..argg tak tahu nak kata apa..AKU MIMPI..kalau betul aku ada barah..aku harap suami ku berjaya besarkan anak ku dengan baik dan didik dia dengan baik..amin....

7 comments:

fitt1 said...

hahaha..wat suspen je aku bc...mimpi rupernyer

fiz mr.beloved said...

dashyat sungguh mimpi kamo..huhu

Dak Sufan Ayong Rosdiana said...

~APer Pun Tak Boleh!!! ~SEngal La Sue ;p

SueZ said...

hehehe..tul lah...aku lagi suspen...bgn tido pun dada berdegup kencang tu...

gilastats said...

Fuh.... nasib baik mimpi.... semua org xnak nasib yg malang kan, tp itu semua ketentuanNya

wan said...

huhu...kalau lah realiti...camne yer

Dila said...

tanda tanda barah otak tuh, sakit kepala,jangan biarkan berlarutan