Saturday, May 14, 2011

Aku jatuh cintan pada...Contengconteng Blog

Chewah..aku jatuh hati....kenapa aku jatuh hati? sebab ini blog pertama aku jumpa yang tak banyak tulisan dan post haya berdasarkan contengan nya pada sekeping kertas..yang ntah apa2 kertas dia guna..resit pun sempat lagi pergi conteng lat belakang...ooo memang creativo lah?

nak tahu blog apa..klik disini lah..contengconteng.com ...huhuhu blog ini pun masuk Digi Wwwow Awarrd..jom vote dia.....katanya vote setiap hari sekali wajib..hihihihi...suka2...semoga menang...

Kat maner aku jumpa blog ni? kadang kadang aku nampak kat .. pok Nang..  dan jugak kat kat digi website...gempak r dia leh masuk digi website..

  peveret mr Conteng...huwaahuwaahuwaa....

1 comment:

Gieyana said...

boleh terjah nie..kasi traffic dier UP..:)

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...