.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, May 19, 2011

Yes..!!! No...!!! Yes..!!!...No..!!!

Ya,,ini lah persoalan dalam kepala aku hari..ya ..tidak,,ya...tidak...ohhh mana satu ni..hati aku lain..akal ku lain...Ya Allah bantu lah aku...mana satu pun aku tak pasti...
Mungkin aku harus memotivasi kan diri sendiri supaya menjadi lebih positive..lebih berfikiran terbuka...aku rasa cam down sangat ....,mmm kenapa kita selalu ada yang negative dalam diri? kenapa?
tak bolehkan hanya perkataan positive yang wujud kat dunia ni?
Mungkin aku harus lebih matang dalam menghadapi dugaan dan cabaran hidup...
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.


Tawakal itu ubat terbaik..amin..aku berserah dan mohon petunjuk dari Mu..Amin
                                        

No comments: