.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, May 12, 2011

Kenapa mamat ni kenyit mata kat Aku!!!

Ini dah mendatangkan kemarahan suami aku ni kalau dia baca...huwaaaa...bukan aku pinta untuk di kenyit tapi dia kenyit mata kat saya...
Saya pun tak kenal mamat ni.. saya tak bersalah...tak bersalah..hihihi tapi aku rela dikenyit sebab dah lama orang tak kenyit mata..huhuhu

Al kisah nak cerita...aku p lah makan tengahari ..kul 2 baru p makan u...mmm boss kesayangan aku punya pasal ajak chat kat "Skype"..maklum lah dia berholiday dan berjimba ramba seminggu kat Phuket..dengan family..aku ni mintak satu ajer kat dia..jangan lupa tangkap gambar pakai bikini..ahakss..gatai...so kul 2 baru keluar...

Ok, balik citer asal..aku g makan kat gerai mak cik sayang ni..sampai2 aku amik lah pari asam pedas ngan sayur..pssttt tak sedap langsung..bazir duit aku ajer...pastu duk lah sorang2 macam biasa..almaklumlah tak der kawan...duk makan2 .. ada seorang mamat duk meja depan aku tapi mebelakangkan aku...so buat tak tahu..pastu sampai lagi sorang..aku ni makan angkat lah kepala tengok depan, takkan nak tenung ikan pari tu lama2 yer dak..kalau sedap lain citer..memang makan tak angkat kepala r....tapi yang pasti bukan tengok mamat tu..alik2 aku perasan dia kenyit mata..aku dalam hati..aku jolok ngan ikan pari ni baru tau...pastu aku tunduk suap lagi nasi...angkat kepala tengok depan dia kenyit2 lagi..aipp...ini mendatangkan marah...makanan yang tak der selera lagi jadi tak der selera...pastu aku mls r nak makan..maklum lah nak jadi isteri solehah..kena elak perkara cam ni...syaitan banyak..habis jer air sirap aku sedut..p lah basuh tangan, tempat basuh tangan plak sebelah meja diorang...mmm lantak r, basuh ajer buat bodoh..yang pasti muka aku mesti r sombong giler...lepas pusing , laki tu cakap...

"Awak, saya tak kenyit kat awak..memang mata saya cam ni..jangan salah faham yer.."...berdebuk..Buah durian cam jatuh atas kepala...adui yaaa..dia ni baca hati aku ker yang meyumpah2 kata kat dia...pastu kawan dia leh gelak2..adoiii aku ni nak control..aku cakap..."yer ker..saya tak perasan pun awak kenyit"..sambil wat tak tahu..aku blah p bayar kat mak cik sayang tu...hahaha...lepas ajer dari kedai dalam 10minit..terbahak- bahak aku gelak..arhhggg mengong aku ni...nasib baik cover elok ajer..hahaha....

 kalau hencem cam gini...mahu aku tengok tak alih pandangan mata...ooo like.....

No comments: