Thursday, May 19, 2011

Aku bukan nak Mencarut...

Entry ni aku buat sebab timbul rasa meluat dengan seseorang yang aku kenal...nak tulis pun serba salah tapi kalau tak tulis, aku nak lepas kat sapa geram ni..sini jer tempat aku luah...mmm bukan aku nak bz body, tapi kalau dah terpampang tu...sikit2 lama2 jadi bukit menyampah aku ni...mana tak, kamu memang jantan tak tahu dek untung...aduh kasar sangat ker bahasa aku ni..tapi itu hakikat kan..mengaku ajer lah..jangan ingat kau ada duit, senang2 wat perempuan tu macam baju...buang sesuka hati kamu ajer..yang pempuan tu pun sama, gedik...sedar lah wei , siapa dia...takkan nak tunggu wujud insan ketiga baru nak insaf cik kakak oii..tengok muka cam dah matured...tapi otak TARAKKKK...beng  beng...

Tapi aku tak salah ko jugak lah, mungkin ko tak tahu sikap sebenar buaya tu...kalau ko tahu tak der lah ko terhengeh2 kan..ko jangan lah pandang duit ajer dik non...ko tengok lah jugak kebuayaan dia...zaman sekarang lelaki ni mana leh percaya dik non...even suami pun kena syak jugak walaupun 1 percents...tak kantoi ngan kita, memang r kita kata dia baik..cuba kantoi..ha baru ko tahu langit tinggi ker tidak...pikir lah, setakat nak beg "pengadil" tu..kalau tak mampu, kumpul duit kan boleh beli..tak yah lah mengadaikan maruah sebab nak barang brended...

Cuba lah ko selidik dulu dia tu sapa..please lah..

Lagi satu, jaga lah imej bertudung tu..please lah..kan orang maki2 marah..tapi bagi aku mmg patut pun..
.
.
.
.
.
.
.

Lu pikir lah sendiri..

1 comment:

Unknown said...

hohooo... kerana beg couch sanggup menggadai maruah... ish ish ish..


n3 terbaru kakyong
Suez diary–saya sudah review blog anda!!!
Adakah kerana dia kidal?!!!
Nora Elena–review episod 1 dan 2

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...