.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Wednesday, May 4, 2011

ben ashaari lelaki vs perempuan

ni entry khas mr beng...apa nak kisah..apa nak soalkan..of course aku perempuan..aper aku nak soalkan lelaki..

lelaki tolong jawab : :

1- kenapa kamu asyik nak perempuan ikut cakap kamu
2- bila soal mak kamu cepat, soal mak mentua kenapa selalu buat tak kisah
3-kenapa bola tu satu rancangan yang penting
4- kenapa "remote tv" itu lebih penting dari benda lain..hahaha ni utk seseorg..ssyyyttt
5- kenapa kamu tak suka pempuan bwk moto dan kamu yang bonceng moto?
6-bila kamu nak try menangis?
7- bla222 kan aku bebel banyak lagi/...


terima kasih pok beng bagi aku peluang membebel bab laki ni..

fuh lega..

5 comments:

Belog MTT said...

MTT dari blog Incik Ben..jempot la singgah..Hehe :)

http://lailyqaisyirah.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan.html

kana taku said...

Yo.! Dari blog Incik Ben 10 ... singgah and comment.

http://kanataku.blogspot.com/

Nurul Afifah said...

comel je soalan2 nih..tmbh2 part bola tu..kalau dpt lelaki jwb..mesti best..napa semua org ada bnyk soalan tp aku ada satu soalan je??

zaza craft said...

hahaha. marilah kite berebutkn remote control kt laki...

http://craftdanzaza.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan.html

en solo said...

hamboi soalan...
menusuk kalbu ye...
hahaha...



http://solomolo.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-aku-jawab-soalan-cik-efa.html