.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Monday, May 9, 2011

Bila Isnin datang...

Hari ni macam biasa..sebab isnin..kita pergi lah bekerja...wa..anak di tinggalkan ....suami di lepaskan...huhuhuhu..sadis.....rasa cuti dua hari itu tak cukup..kan best dapat cuti 5 hari dan kerja 2 hari....ader ker? hahahha..eh ada...buat bisnes sendiri...hihihi....

Apa lah yang aku merepek di pagi Isnin ni..sebab sebenarnya aku mengantuk..maklum lah, tak cukup tidur..Eryna banyak meragam sebab demam....sekarang dia punya trend..mlm akan demam..Demam yang panas giler sampai 40'C...oooo kadang2 aku yang takut nak tidur tapi oleh sebab terlalu mengantuk..terlelap jugak..bangun nya bila, bila si kecik dan merangkak panjat atas badan...nak menyusu....

Walau apa pun, mereka berdua si jantung hati...aset yang paling berharga.. mmm mak dan adik2 ku juga berharga...meraka semua lah harta paling aku sayang...

No comments: