Saturday, May 7, 2011

PINKY MOMMA ajak gelak smpai terkeluor gusiku ;D

Kenapa ku nak join..sebab aku ada satu citer yang emamng aku tak leh lupa...hahaha..belum citer aku nak gelak
Segmen ini ditaja oleh : Pinky Momma  (klik ajer link itu ok)...



Citer su apa..
Teringat masa tragedi Raya tahun lepas..wah tragedi you.. thingggggsssss...
Situasi di rumah mak mentua aku...  masa tu aku dan suami serta adik ipar yang bongsu duk ralit (hrp fhm eh) tengok TV..layan citer...pastu anak aku ni biasa r, baru nak dapat kaki..jalan pun lum betul lagi..duk ralit2 tengok TV, aku terkejutt bila adik ipar aku menjerit....Maaaa...tengok eryna pegang ape tu...habis doh..aboh doh...aku ngan terkejut tengok r ape dah anak aku buat ni..rupa2 nyer dia duk pegang gigi palsu nenek dia dalam tuperware, sambil duk lambung lambung..pastu siap gaul2 tangan dalam tupperware, nak masukkan dalam mulut...waaaaaaaaaaaaaaa.....aku punyer lah terkejut....haipppp adik, jangannnnnnnnnn....dengan aksi kelam kabut.....opssss dah masuk separuh GIGI ITU dalam mulut...waaaaaa jangan....., pastu mak mentua aku, kecoh2 datang...Erynaaaaa, gigi Onie tuuu...ish budak ni....hahaha..aku ni, nak gelak pun ada..tengok semua panik..pastu Eryna ni terkejut Onie dia jerit, terus campak....pastu dengan selamba..tersengih2 gelak jugak...aku nak tolong kutip, tak sampai hati..hahahha..mak mentua aku amik letak balik dalam bekas, simpan tempat tinggi sikit...Kahkahkah..kitaorang memang gelak besar giler lepas tu.... Memang tak leh lupa r....Eryna masa tu memang genap 1 thn, hadiah hari jadi...satu set gigi PALSu..hahahaha.....



                                     

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...