.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Monday, May 16, 2011

Bila Bola jadi sebutan...tapi pengulas?

Wah..bab ni aku pun tak boleh wat aper...tak tahu nak komen lah...mmmm Bola boleh mengubah sikap serta program yang dirancang..bola boleh jadikan suasana sepi menjadi bising...boleh boleh membuatkan seseorang menangis...gelak tergolek2...frust yang sangat buruk, lagi buruk dari putus cinta..kecewa...dan tak kurang juga..ketawa sorang2...lagi lawak..ada aksi yang tak sedar..terlopong tunggu lalat masuk....

Malam ni semi final..Kelantan Vs Selangor dan Terengganu Vs Pahang..dan yang pasti tv akan jadi rebutan..dan ia sah milik lelaki termasuk suami ku ..TV tak lepas pandang sebab ada siaran langsung....dan aku...mmm disini menulis sebab aku tak minat sangat bola..Hajat dihati nak tengok cerita Juvana..namun tak per lah...Bola punya pasal...Harapan ku Daim menang pilihanraya House Captain...

Bercakap pasal bola ni, ada yang aku tak puas hati..sebab? kenapa pengulas selalu memberi ulasan yang berat sebelah? kenapa selalu cakap..ooo terlajak sikit..ooo jika dia bla2222...pandai ajer..cuba kamu yang p duduk kat padang tu dan main..tengok pandai tak? cakap dah lah berat sebelah..nama pemain pun kadang2 salah sebut..pastu selalu sokong satu team ajer..sepatutnya pengulas kena lah adil..tak kira lah itu team yang dia minat...mmm aku ni mmg tak minat bola tapi kadang2 telinga aku ni dengar ajer apa pengulas tu cakap..then aku dengar  dan lihat apa yang terjadi..nyata..komen dan ulasan dia berat sebelah.. Aku harap, pihak penyiaran tolong lah bagi nasihat sikit... pengadil tak leh ada sikap macam ni... peace no war..

Harap Kelantan Vs Terengganu di akhir..

No comments: