.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Wednesday, May 4, 2011

Ramai Orang berjaya menjana pendapatan dengan Berblog?

Wah..hebat kan dengar..ramai yang berjaya sekarang dengan hanya berblog....siapa sangka..pendapatan yang di perolehi lebih baik dari gaji bulanan? siapa kata ini tipu..tengok lah usahawan internet muda yang berjaya .. Irfan Khairi.. paling famos...tapi sebenarnya ramai lagi yang berjaya dalam internet ni..contoh nya..
khairul hakimi yang berjaya dengan teknik kuasa innity nya.. Jamal .. kerja kerajaan , dan banyak lagi..macamana mereka berjaya..mereka berusaha..ya terus berusaha dan ramai lagi bakal menyusul..aku kagum dan aku try nak ikut jugak cuma aku ni..biasa r..pasang surut ajer...

dan ada satu e-book atau e-buku yang dijual iaitu  rahsia internet .... di dedahkan oleh  muhd afendi aziz  dia cerita tengtang semua tapi hanya untuk masa terhad iaitu 1-15 May 2011 sahaja... so sapa2 nak beli... terjah saja di sini.. jualan15hari ... Adious

 kata muhd afendi..

No comments: