Thursday, May 5, 2011

Bila Air Cond jd A-choon

Kenapa bila air cond rosak perlu panggil maintenance air cond? sebab diorang ajer yang pandai,..kalau yang dapat building manager yang haprak tak pandai tapi wat2 pandai..alamak ber- acoon ajer lah kita...duk terpacak tapi tak tau wat aper..ni lah yang jadi pagi ni ka tofis aku..mmm jawatn manager, pastu aku cakap panngil ajer teknician dia, wat bodoh, nasib baik aku ni jenis lembut, tak marah cam boss aku...mmm nasib ko baik jer tu...

Macam aku..kenapa orang amik aku kerja jadi accountant? sebab aku pandai wat akaun ajer, kalau ko suh aku g wat analysis baja, berapa kandungan chemical tu...alamak duk ter -kemikal lah aku kat depan baja tu..sama jugak kalau suh aku jadi PA..memang terberak r..aku ni tak der pengalaman jadi PA..tulis minute mesyuarat lagi r tak der...sah kan nak tulis isi2 meeting...hahaha...

Tak per r, dah orang nak suh wat, wat ajer lah...mmm janji masyuk...aku tak mintak..kome yang suruh...

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...