.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, May 5, 2011

Eh..baper Gaji Akak

Alamak budak ni..dari hari tu duk sibuk tanya gaji aku berapa...Yang duk sibuk2 tanya apahal..nak bayar gaji aku ker... Kalau aku cakap , ko nak buat aper, ader nak bayar...buat kerja ko sudah..tak payah banyak tanya..kan aku jawab banyak2 laki aku cakap aku ni melayan lelaki..payah... Tak cakap , orang kata aku sombong, berlagak..penipu...oooo cakap payah..tak cakap payah..aku punya gaji .. aku punya rahsia..tapi kalau nak tambah gaji... ikut aku join ini... Duit Tambahan .. bukan mahal..RM20 ko dah ader website sendiri.. bila ku cakap ko kata aku tipu.. mm lantak r... orang berjaya ni orang yang berusaha nak berubah dan ada action dibuat bukan tahu komplain dan tuduh tuduh ajer... sakit hati aku ..

Jom join.. duit lebih , cakap banyak tak guna.. tengok abg ni, relex jer duit terabur atas meja..  muka sempoi jer..

1 comment:

Gieyana said...

heheh..sabar jer kan..ckp kt dier gj ai 8k perannum jer..hahah