.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Tuesday, July 5, 2011

Mereka Bertudung Bukan kerana Agama tapi kerana....

Lihat gambar dibawah... Mula2 kita tengok tv mesti kita kata, wah bgs nyer pelakon ni..cantik pakai tudung, siapa dia...pelakon baru ker? ..bila masuk rancangan TV (cth Melodi, Galaxy etc..) dengar lah mereka cakap.." saya tak bertudung.." hancur hati aku..uwaa... pastu rupanya2 dh lama berlakon cuma tak femes..tapi sejak berlakon and pegang watak pakai tudung...kejap jer femes.."syukur Alhamdullilah " katanya...mmm tudung ni macam lampin pakai buang dah...

Yang mual2 aku kecewa..Tiz Zakyah..sebab aku memang tak kenal dia, kenal dr cerita NUR KASIH..alik2 ta bertudung , seksi and kaki kelab...

 

yang kedua.. Ni cikgu Zakiah dalam cerita JUVANA tu..aduyai..belum ni tak kenal, pastu aku cakap..pelakon baru ker, bgs lah ramai pelakon baru pakai tudung..rupa2 nya pelakon lama...glamer sejak pegang watak bertudung..aduyai...
 mmm sama  


Lepas tu yang berlakon Stanza Cinta ..Nur Fathia

..mmm sama... ramai lagi r..

Mereka Bertudung Bukan kerana Agama tapi kerana... Duit dan kerjaya.. bukan kerana Islam

Tak kurang jugak yang jadi duta..macam Erra Fazura, fauziah Gous..hakikatnya..tak bertudung pun..

paling ku respect Wardina dan Irma..bagus bertudung..dada pun tutup..

7 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

hilang minat bila dah tau hakikat sebenar kan...

Gieyana said...

betul kan...kerana tudung mereka jd glamer dan pd hakikatnya mereka x bertudung rupanya...

siti kektus said...

Irma hasmi makin cntek ble brtudung~ ;)

ct N honey said...

sebenarnya dia orang tu semua lagi cantik kalau bertudung..

SueZ said...

Cik puan Izan : memang hilang minat pun..terus tak suka..

SueZ said...

gieyana : mmg..macam aper jer..suka2 hati pakai buang...klu tak pakai wt jer cara tak pakai..tak yah r amik watak tu sbb wt kita kecewa jer bila tahu yg sebenar..

SueZ said...

Siti and Hney : memang diorang cantik bertudung..sebab tu kita kata bgs dia..bila masuk rancangan melody @ galaxy...baru tau..tak bertudung rupanya..