Friday, July 29, 2011

Bila Rosmah kata.."Cincin tu fitnah..."

cincin Rosmah

Ha..ingat lagi yang cerita gempak Mak Mah beli cincin sampai berjuta juta tu? alah yang harga RM24Juta lebih tu?

Ingatkan...hahaha...nak gelak pun ader aku...

Mak Mah kata : "There is nothing I want to say (in relation to the purchase of ring) because I have no time to entertain such issue." Ha, hambik ko...Mak Mah tak der masa nak layan statement angin2 dari Internet ni...

Dia cuma pikir kan negara ajer ok.. "Ianya satu fitnah. Saya tak ambil kisah perkara remeh seperti ini. Saya mahu menumpukan masa untuk aktiviti yang memberi manfaat kepada rakyat terutamanya menyediakan pendidikan untuk kanak-kanak." - Rosmah Mansor. Al maklum la, dia kan diberi bajet yang besar untuk projek PERMATA masa belanjawan dulu...Jadi tak yah lah nak wat story mory ke Mak Mah ni, tak menang nyer korang..

Pendek kata, Mak Mah nak jelaskan..Ia FITNAH...mana mampu kan Mak Mah..Mahai tu...Mak Mah bukan ader Bisnes..klu ader pun, ader aku nak bagitau ko...kihkihkih...jadi, jomlah, tutup telinga, tutup mata, padamkan memory yer semua....

lagi berita Disini

Note : Saya nasihatkan Mak Mah p investigate kenapa Nama "Rosmah Mansur" ada kat Kastam nyer Screen...hihihi...

2 comments:

Kalamhati said...

huhu..speechless

SueZ said...

Tu r no komen,dulu kt kumpul lani fitnah.

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...