Saturday, July 2, 2011

Aku sedih baca semua entry pasal Mama Norma

Ya Allah..kuatkan lah hati mama Norma ini.. seperti yang pernah aku bagi tau dalam entry yang lepas, setiap kita ada dugaan..namun ada lagi insan lain yang menghadapi dugaan yang lagi besar..

Aku tahu entry ni masa baca blog Pinky.. nak tahu kisah lanjut, jom baca Blog Moon , pesakit Cancer Medulloblastoma

 Aku baca setiap coretan dan kisah Norma kat blog dia..menangis aku.. Besarnya dugaan yang dia hadapi.. Namun dia tetap masih bertahan, buat si suami, En Talib dan baby mereka..Rafiq...dan cik Moon sekeluarga..tabah kan hati mu dan terus berdoa untuk Kak Norma..


Saya doakan Kak Norma cepat sembuh.. Rasa macam nak ajer pergi ke HKL melawat moon..

dari Blog Moon

Untuk bantu keluarga ini, bolehlah bank in ker:-

cimb akaun no:- 01070068677528

Noormawati Mohd Rasif

Semoga kita boleh sama2 membantu keluarga ini, dan sama2 lah kita Berdoa dan solat Hajat semoga Norma cepat sembuh..boleh bersama anaknya..Rafiq.. Serious aku sedih dan menangis..

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...