Thursday, July 21, 2011

Proud wit my sweetheart

Sungguh cepat masa berlalu..dah nk masuk 2tahun dah cik Eryna, puteri aku ni..11 SEPT ..mesti korang cepat ingat tarikh ni,.ya sama kejadian dengan WTC..
Budak ni lahir ikut tingkap,orang kata budak lahir ikut tingkap tak segenius budak lahir ikut pintu..bagi aku tak der beza sebab adik bongsu ku jugak lahir ikut tingkap,tapi otak ligat cuma ada satu sikap yang aku perasan antara mak sedara dan anak sedara ni..al maklum lah,lahir cara sama.
Persamaan Mimi (nama adik bongsu ) ngan cik eryna ni ialah dua2 otak ligat and cepat tangkap,tetapi lambat nak bercakap sebab PEMALU..ni yang aku perasan..
Lately ni,eryna dah berani ulang perkataan yang dia sebut,kalau dulu sebut sekali jer,bila mummy or walid tanya,apa? Cakap lagi sekali, terus lari or sembam muka kat bantal or badan mummy or walid,susah bila jadi terlalu malu ni..
Syukur sangat,sekarang dah boleh sebut 2patah kata,macam mimi( panggilan untuk Mummy aka aku lah),a-yid (panggilan utk Walid aka husband aku), ba pak (untuk suami baby sitter), ma ma (baby sitter dia ), a-yish (utk kawan yg sama2 dijaga b sitter), bang(abg2 yg ada kat umah bb sitter),bibi (utk baby),a-tak (utk kakak),dan nek(utk nenek) mm adalah beberapa lagi ayat yg dah pandai..yang penting bangga bila dia dh berani dan kenal beberapa gambar even tak tau sebut,cuma faham ajer..apa2 lah eryna,asalkan sihat dan harap2 raya ni lagi lancar cakapnya..

Note: LOL eryna (LOL = Lot Of Love) .singkatan baru kata ringkas.

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...