.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Monday, July 25, 2011

Miss my Terengganu...

Wah hari ni pepagi ku ternampak ini bas..

  Terus aku ingat kampung tempat lahir aku..Terengganu..lama dah tak balik.. last balik masa Raya Cina hari tu, awal tahun...mmmm tak sabar nak tunggu raya, leh balik kampung lagi... Sekarang kerja yang terlalu banyak komitmen, nk cuti pun payah sikit..aduyai...jadi, kena tunggu cuti panjang lah nampak gaya...
  aku pun rindu pantai...nak tahu selama mana aku tak jejak pantai, selama aku tak balik Ganu lah...balik Ganu jer leh jejak pantai yang cantik..Xspecially pantai batu Buruk, pantai Rhu Muda, pantai Kelulut.. tu semua tempat aku suka pergi...tempat yang biasa aku terjun laut, pantai Rhu Muda and Chendering..memang takkan lepas peluang terjun laut lah klu balik kampung...
Ni lah makanan aku rindu sangat, Ikan celup tepung ..aduyai terliur nya..tepung dia ranggup tak macam kat KL ni..udang and sotong celup tepung pun gempak r kat Ganu...

Nanananana Ganu Kiter....Tunggu aku....

6 comments:

Firdnurjue said...

miss my ganu tu..jumaat nie balik ganu..weeeeeeeeeee sonok2

messy_mess said...

balek ganu kirim kepok lekor ...

ifwat said...

balik ganung makang khepok leko la.. hahahhaa.. makang nasik dagang..

SueZ said...

Jue,nk ikut.

SueZ said...

Messy and irfad- bukan kopok lekor jer sdp tau,ikan n udang celup tepung..superb r..nk2 kt kelulut..pa'ih imah ooo sedap,sata ikan pn sdp

Aku intan yann brand said...

saya follow yer