Monday, July 25, 2011

Jom layan saluran baru astro sementara FREE!!!!

Mesti korang pun perasankan saluran PELANGI..yang duk promo kat Ria and Prima tu..yang duk cakap IndoPax..actually aku kureng minat cerita seberang tapi camner ntah jadi sangkut sejak cerita LASKAR PELANGI,cerita tu mmg bagi Inspirasi r..tapi aku selektif jugak r,cam malam ni aku layan cerita JOMBLO..tu pn sbb laki aku cakap best,mmm last2 laki aku tgk dlm mimpi tinggal aku sorang..so korang yang minat cerita dari seberang,nikmatilah sebelum kena bayar..maklum ler,ASTRO sekarang M A H A L , aku nyer beza Rm12 dr bil asal..zmn serba mahal

2 comments:

Unknown said...

haha..sementara tgh free tgk la puas2 :D

teha said...

betol2.. tgk puas2 dulu.. kekeke

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...