Tuesday, July 19, 2011

Dia ku lebelkan Perampas!!!

Entry ni tak der kaitan ngn rumah tangga aku..

Oleh kerana rasa sedih,aku terpaksa luahkan disini,aku bukan mahu menciptakan satu fitnah atau membuka aib..mmg ko tak kaitan dlm hdp ku tp sebgai perempuan aku terasa dgn sikap dan cara kamu..sanggup kamu merampas suami dan bapa pada ank kecil itu demi Cinta..ya,kononnya Cinta..aku pasti ko tahu dia suami orang,tp knp dia yg ko pilih?

Klu ko nk sgt pn,jd lh bini kedua..xyh lh sampai nk ambik takhta jd yg pertama sbb hakikatnya ko mmg yg kedua..pastu ko takder sifat keibuan ker?anak dia msh kecil..

Eeeiii geramnya hati,.tak blh nk tls dh..kn jd menyumpah seranah pulak..berdosa..cuma yg pasti,HUKUM KARMA itu wujud..ko igtlh wahai perempuan

8 comments:

Qiez said...

ni cterpsl sape ni..sbr2...nnti die akn terima blsan nya...

SueZ said...

saya nak marah kt perempuan ni awak, ish kecian giler kawan saya, diceraikan and anak lum sampai umur setahun kak...pastu perempuan jahat tu dh couple ngan si suami tu dh 3 thn means masa couple kwn saya maybe br start pregnant awak...nanti dia pun mesti dapat balasan yg sama...

Idah said...

kita doakan aje kesejahteraan kawan suez ini...semoga dia tabah lalui hari2 yg mendatang.

ifwat said...

hmm, betul tu.. nak kat laki orang pun terima jela diri tu jadi yg kedua (tu pun lau isteri pertama terima la), tak perlu la nak rampas untuk jadi yg pertama.. kan dah merosakkan rumah tangga orang tu..

tambah2 lagi kalau si isteri laki tu ada anak kecik, kesian wo tak pasal2 kecik2 tak dapat jumpa bapak.


pandangan ikhlas.

SueZ said...

idah and ifwat, kawan saya sangat tabah..membesarkan anak sorang2 dari anak tu belum umur setahun..sekarang maybe dah setahun setengah..tapi tu lah, kita sakit hati even saya tak der lah best friend sangat..perempuan tu patut sedar yg dia merampas kasih sayang seorang anak kecil dari papa nya..

Kechik Itu Comel said...

emmmm..sgt2 tak suka dgn org mcm ni..
pantang btul dgn spesies yang merosakkan ni..
memang parasit betul...

ct N honey said...

klu jumpa mahu kena lempang aje.klik HB utk hari ini

SueZ said...

Akmal : memang klu spesis pelesit ni mmg payah nak kesan..tau2 dh melekat kat org punyer..

Ct : saya pn meluat..eeiii

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...