.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Wednesday, July 20, 2011

kenapa istilah ukur baju di badan sendiri wujud?

Mesti korang pernah dengar kn ayat tu?
Pada pendapat aku yg kolot ni,mungkin klu ukur badan orang lain,takut x muat or terlalu besar..menggelebeh jadinya..
Tapi hari ni,aku sedar ada beberapa sebab istilah ni wujud..al maklum lah dengan dunia tanpa sempadan ni,mcm2 kita leh tgk..terutamanya dkt FB..bukan ku nk mengata tp kenyataan..
Ada yg ku tgk terlalu meluat,mybe org tu x pernah dgr istilah tu sblm update status.
Apa2 pun,asal bahagia..yer tak?

Maaf andai ada terasa..
Peace yo!!!

2 comments:

ifwat said...

memang sekarang bnyk da peribahasa2 baru muncul.. lala~

zuwairiaiman said...

Salam singgah.. blog menarik ;)