.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, July 14, 2011

Drama :Sayaaaang Abah buat ku menangis.

Hukhukhuk mengalir air mata aku kalahkan tengok citer hindustan..tapi bukan nak tipu r..drama ni sgt bestttttt..thumb up..
Nak kata ku minat pelakon si Zul a.k.a "kawan" Abby Abady ofcourse TAK R..tapi citer ni mmg tinggalkan kesan dalam jiwa..Zul berjaya wat aku tersentuh dgn watak dia..sama jugak ngan lady gaga Malaysia siapa lagi klu bukan Didie Alias tu..mmg korang best,watak yg korang bawak memang BERJAYA..
Bukan nak kata lah,aku mmg jarang nangis tgk citer Melayu ni,tp citer ni macam pili bomba rosak,air mata jatuh bercucuran..babak2 akhir mmg touching..sapa tak tonton,lps ni tonton ya..

P/s:penyanyi yang calon masuk AF yg dikalahkan Hazama pn berlakon..Fir nama dia..antara lain,shrfh shahora,elfira loi n adik dia pn ada..

No comments: