.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Wednesday, July 13, 2011

Wordless Wednesday 13.07.2011!!!


Apa yang korang faham.....? pikir2 kan...
Apa lagi,  Jom Race bersama Toyota Vios Baru

5 comments:

ct N honey said...

tak de buah ye pokok tu...he..he..he..

SueZ said...

bukan....teka lagi...

Cik Puan Izan❤ said...

poko tu ada pucuk..betul tak? ntah apa2 jer jwpn aku...huhuhu

SueZ said...

hahaha...cik izan..salah jugak..

k lah, saya bgtau jawapan pada cik madu dan cik iza,..jawapan dia...

ia menggambar kan manusia..

masa muda yang masih menghijau dan tegak,
masa dewasa yang hijau tu dan sedikit penat, jatuh kebawah...kurang aktif sikit
masa tua , bertukar jadi coklat, tunggu masa mahu jatuh (meninggal)...

kitaran hidup manusia...sekian, terima kasih..

muaachhh sayang korang

SueZ said...

hahaha...cik izan..salah jugak..

k lah, saya bgtau jawapan pada cik madu dan cik iza,..jawapan dia...

ia menggambar kan manusia..

masa muda yang masih menghijau dan tegak,
masa dewasa yang hijau tu dan sedikit penat, jatuh kebawah...kurang aktif sikit
masa tua , bertukar jadi coklat, tunggu masa mahu jatuh (meninggal)...

kitaran hidup manusia...sekian, terima kasih..

muaachhh sayang korang